reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lucia Čevelová

Lucia Čevelová

Bloger 
  • Počet článkov:  3
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Som aká som - pracujúca matka, nespokojná manželka, amatérska záhradkárka. Rada píšem o všetkom, čo život prináša i odnáša... Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Malá úvaha o manželstve na lízing

Lucia Čevelová

Malá úvaha o manželstve na lízing

Možno som sentimentálna a detinská, ale život je o láske. Alebo aspoň mal by byť pre tých, ktorí majú (po)city. O tej skutočnej úprimnej. A čo život v manželstve? Je vždy o láske?

  • 22. jan 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Dokedy sa bude točiť?

Lucia Čevelová

Dokedy sa bude točiť?

Čo dodať na úvod... Svet sa točí a my s ním. Dokedy? To nevie nikto z nás, no v poslednom období mám pocit, že ľudia si prestávajú uvedomovať svoju márnomyseľnosť a smrteľnosť a vôbec ich netrápi to, čom nás čaká, čo čaká naše deti a deti ich detí...

  • 28. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 4
Čo ma naučili moje deti

Lucia Čevelová

Čo ma naučili moje deti

Bude to už krásnych a zároveň neuveriteľných 7 rokov, čo sa môj rodinný okruh ľudí rozšíril o dvoch nových malých členov a zároveň zúžil okruh členov z priateľských kruhov. Pribudli ale noví, odolnejší a tolerantnejší priatelia, ktorí majú podobné nálady, problémy a starosti ako ja. Sú totiž tiež rodičmi...

  • 25. aug 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu